Menu Close

Sveikatingumo projektai

Vaiko sveikata  tai neįkainuojamas lobis, didžiausia ugdymo vertybė,

kurią privalu saugoti ir branginti kiekvienam iš mūsų.

Žmogaus asmenybės ir sveikatos ištakos glūdi jo vaikystėje. Šeima ir darželis – du partneriai, atsakingi už vaiko sveikatą ir visapusišką ugdymą. Sveikatos ugdymo aktualumas – tai kaip didžiausia vertybė. Mūsų įstaigos siekiai – ugdyti visapusiškai sveikus vaikus. Tai  saugius, sveikus, turinčius tvirtus sveikatos stiprinimo įgūdžius. Sveikatos ugdymo procesas orientuotas į vertybes, kurios vaikui augant plečiasi, tobulėja, tampa įpročiu, o vėliau – socialine norma. Sveikas vaikas tai aktyvus, linksmas,  geranoriškai nusiteikęs aplinkinių žmonių atžvilgiu. Jis smalsus, aktyvus, judrus, vystosi harmoningai, turi gerai išlavintas funkcines ir fizines organizmo galimybes.

Mūsų įstaigos visos grupės parengė ir vykdė sveikatos stiprinimo projektus. „Bitučių“ grupės projektas „Sveikas maistas – sveikas aš“. Projekto ugdomosios veiklos metu buvo siekiama bendradarbiavimo su vaikų šeimomis, įdiegiant vaikams maisto gaminimo įgūdžius bei sveikos mitybos sampratą, suteikiama tėvams ir vaikams žinių apie mitybą, apie tai, kaip maisto gaminimas padeda vaikui ugdytis socialinius, komunikacinius, pažintinius, kūrybinius ir, žinoma, sveikos gyvensenos įgūdžius.

„Nykštukų“gr. sveikatos stiprinimo projektas „ Vaisiai ir daržovės – energijos šaltinis“. Projekto tikslas – gilinti vaiko žinias apie maisto ir mitybos poveikį sveikatai bei ugdyti sveikos mitybos įgūdžius. Buvo  plėtojama tema apie skirtingų spalvų vaisius ir daržoves ir jų skirtingą poveikį mūsų organizmui. Kiekviena dienai paskirta tam tikra spalva ir tik šios spalvos vaisiai ar daržovės aptariami, ragaujami, pjaustomi. Tėveliai aktyviai įsijungė į projekto vykdymą ir atnešdavo kiekvieną dienelę  tos spalvos vaisių ir daržovių.

 „Drugelių“ gr. projektas – „Sveikuolių arbatėlė“. Sveikatos stiprinimo projekto vykdymo metu atskleista arbatos ypatybes, puoselėjant vaistažolių bei vandens pažinimą. Buvo domimasi vandens ir arbatžolių sveikuoliškomis savybėmis, ugdoma vertybinės nuostatos, laikantis arbatos gėrimo tradicijų.

„Pelėdžiukų“ gr. projektas – „Saugaus eismo ABC“. Vykdydami šį projektą buvo bendradarbiaujama su vaikų šeimomis,  tėvams ir vaikams suteikta žinių apie saugų elgesį kelyje įv.situacijų metu, apie tai, kaip saugaus eismo įgūdžių formavimas padeda vaikui visapusiškai ugdytis. Ugdomosios veiklos metu  organizuota edukacinę išvyką į Kauno  Algio Žikevičiaus Saugaus vaiko mokyklą. Edukacinėje veikloje vaikai susipažino su saugaus eismo aplinka, kelio ženklais, jų reikšmėmis, plėtojo žinias apie saugų elgesį gatvėje, kelyje, taip pat apie atšvaitus, jų naudingumą.

„Boružėlių“ gr. projektas  – „Esu sveikas ir saugus“. Ugdomoje veikloje vaikai tyrinėjo savo kūno galimybes, stiprino sveikatą sportuodami, kūrė elgesio taisykles, mokėsi saugaus elgesio gatvėje. Tai tyrinėjimai darželio kieme,  patys kūrė žaidimus su gamtine medžiaga. Valgė daržoves, sužinojo ką valgyti sveika, o ko reikėtų mažiau.

„Ančiukų“ gr. – ,,Vandenėlis troškulį  malšina, prausia ir nuramina“. Projekto aktualumas: augančiam vaikui vanduo reikalingas taip, kaip oras ir maistas.Visa mus supanti ekologinė sistema negalėtų egzistuoti be vandens. Todėl vaikas supras, kad vanduo būtinas visai gamtai, žmogui. Veiklos metu buvo ugdoma kasdieniniai prausimosi įgūdžiai, praktikuojama terapinė veikla su vandeniu; daroma įvairūs išbandymai su vandeniu. Ruošiama stendiniai pranešimai šia tema. Klausėsi muzikos : vandens čiurlenimo. Tėvai  aktyviai dalyvavo projektinėje veikloje.

 

Skip to content