Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikas vystosi visapusiškai, todėl šis amžius labai svarbus ir palankus įvairių jo gebėjimų ugdymui(si). Svarbu, kad vaikas patraukliais metodais pažintų supančią aplinką, mokytųsi kūrybiškai atlikti iššūkius keliančias užduotis, tobulintų savo mąstymo įgūdžius, gebėtų spręsti iškilusias problemas.
Siekiant papildyti vaikų ugdymą(si) inovatyviais metodais, lopšelyje – darželyje „Rokutis“ pradedama diegti STEAM (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos) metodika, kuri įgalina vaikus ir mokytojus kasdieninę veiklą grupėje, lauke keisti į patirtinį vaikų ugdymą, pasaulio pažinimą per eksperimentus, tyrimus, bandymus, kūrybišką problemų sprendimą, kritinio mąstymo lavinimą ir kt. STEAM veikla, pagrįsta integraliu, kompleksišku, patyriminiu ugdymu, kuris sužadina vaikų smalsumą, interesą prasmingai veiklai, padedančiai formuotis ugdytiniams įgūdžius, gebėjimus, atitinkančius vaikų raidą, visuomeninio laikmečio, švietimo poreikius. STEAM veiklų metu vaikai mokosi komunikuoti, greičiau suvokti užduotį, įveikti sunkumus, įrodymais pagrįsti žinias, sieti naujas žinias su asmenine patirtimi, apibendrinti. Ši veikla leidžia vaikui savitai smalsaujant pažinti pasaulį, stiprinti ryšį su juo, sudaro galimybę vystytis kūrybiškai vaiko individualybei, atveria sąlygas vaikams kurti, eksperimentuoti, perprasti savo pojūčius, reikšti iniciatyvumą, drąsą išbandyti naujus dalykus ir netgi klysti.
…. Atsisiųsti PDF – STEAM
STEAM – PATIRTINĖ VEIKLA DARŽELYJE
Siekiant papildyti vaikų ugdymą(si) inovatyviais metodais, lopšelyje – darželyje „Rokutis“ diegiama STEAM (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos) metodika, kuri įgalina vaikus ir mokytojus kasdieninę veiklą grupėje, lauke keisti į patirtinį vaikų ugdymą, pasaulio pažinimą per eksperimentus, tyrimus, bandymus, kūrybišką problemų sprendimą, kritinio mąstymo lavinimą ir kt.
Organizuotos pavasarinės kūrybinės „STEAMuko dienelės darželyje“, kurios paskatino mokytojus ir vaikus netradiciškai su kūrybišku polėkiu priimti daugybę naujų pasaulio pažinimo iššūkių, ieškoti atsakymų į keblius klausimus, mąstyti bei priimti sprendimus, tyrinėti, bandyti, atrasti, pritaikyti. Kviečiame susipažinti su įvairaus amžiaus vaikų ugdomosiomis veiklomis, mažųjų tyrinėtojų mąstymu, įžvalgomis, atradimais – STEAM integracija į kasdieninį ugdymą.
STEAM Boružėlių gr. _Mamos šukuosenos
STEAM Boružėlių gr. _Pirmosios gėlės
STEAM Boružėlių gr. _Vabaliukų namas
STEAM Boružėlių gr. _ Gėlė mamai
STEAM _Drugelių gr. _Kaip gyventi švariau
STEAM _Drugelių gr. _Kuriu suknelę mamai
STEAM veikla „Nykštukų“ grupės_Vėjo darbai
„Nykštukų“ grupė_Akcija _Ekologijos abėcėlė
STEAM meninio ugdymo (dailės) veikloje
STEAM muzikos veikloje _Paukščiai lietuvių liaudies dainose
STEAM muzikos veikloje _Skambantys vamzdžiai
STEAM veikla _ Spalvos šokio užsiėmime