Ikimokyklinio ugdymo paskirtis – padėti vaikui tenkinti prigimtinius, socialinius, etinius, estetinius, pažintinius, kultūrinius poreikius bei interesus. Siekdami įgyvendinti šį tikslą, ypatingą reikšmę skiriame netradicinių ugdomųjų erdvių įrengimui suformavimui. Kuriame aplinką, kurioje vaikai ugdosi žaisdami, atsižvelgiame į galimybių laisvai rinktis, savarankiškai naudotis tomis priemonėmis, kurios tenkina kintančius vaiko poreikius ir skatintų kūrybiškumą, iniciatyvumą, saviraišką, sudarymą.
Norime pasidžiaugti originaliomis ugdomosiomis erdvėmis:
ŠNEKUČIO KERTELĖ. Čia atgyja visi garsai ir žodeliai, mokomės taisyklingai tarti, pasakoti, ne tik klausyti, bet ir girdėti. Susipažįstame su paslaptingu raidelių pasauliu.
RAMYBĖS KAMPELIS. Čia mokomės nusiraminti, atsipalaiduoti, susikaupti, suprasti šalia esantį, nugalėti visas savo mažas ir dideles baimes.
SPORTO SALELĖ. Gerą nuotaiką čia kuria aktyvus judėjimas, smagūs žaidimai, bičiulystė. Čia išsiskleidžia vaiko prigimtinis vitališkumas ir visada visi būna nugalėtojai, laimėję pagrindinį prizą – sveikatą.
PASAKŲ PALĖPĖ. Čia – teatrinių lėlių draugijoje – gyvena užburiančios istorijos. Jos vilioja mažuosius, atverdamos paslaptingą išgyvenimų, įspūdžių, jausmų, emocijų, skrynią.
ŽAIDIMŲ KAMBARĖLIS. Tai durys į pažinimo pasaulį: čia gyvena spalvos, dydžiai, figūros, knygelės bei žaidimai-žaidimėliai… Visi jie kviečia galveles pasukti ir į draugišką ratą susėdus kurti naujas tikroves!
DAILĖS STUDIJA. Čia vaikus pasitinka balti lapai ir įvairiausios spalvos, pasirengę įgyvendinti visus mažųjų norus, jų neaprėpiamą fantazijų pasaulį atverti mūsų nuostabai, pažinimui ir žavėjimuisi.
UGDYMAS LAUKE. Jį suprantame kaip patirtinį mokymą(si), pasitelkiant visus pojūčius, kas ypač svarbu siekiant sėkmingo žmogaus fizinio ir dvasinio vystymosi vaikystėje.