Menu Close

Pozityvaus ugdymo įgūdžiai reikalingi visiems,- mokėsi ir mokytojos, ir tėvai

STEP-M programa. Mokytojų grupė.

Įstaigoje  du  mėnesiais vyko Pozityvaus ugdymo įgūdžių stiprinimo programa pagal STEP-M metodiką, skirta mokytojams, dirbantiems su vaikais nuo kūdikystės iki 5 klasės.

Grupė pagal STEP-M programą susitiko 10 kartų po 3 val. Programos trukmė – 56 ak. val.

STEP-M programoje mokomasi  pagal „Mokytojo knygą“, drauge  aptariama perskaityta medžiaga, analizuojamos konkrečios situacijos, ieškoma, kokie būtų efektyviausi jų sprendimo būdai. 

STEP grupėje dalyviai gavo:

  • konkrečių idėjų ir metodų, kaip susitarti su mokiniais, nubrėžti ribas, mokyti
  • atsakingai spręsti situacijas, susijusias su santykiais ir mokymusi, bendradarbiauti
  • su mokinių tėvais; 
  • gilesnių žinių apie vaiko elgesio priežastis, jo/jos tikruosius psichologinius ir
  • socialinius poreikius mokykloje ir šeimoje;
  • supratimą, koks esate mokytojas (-a), kokį jus mato mokiniai, kokiu norite būti, kaip
  • tapti geriausia savo kaip mokytojo (-s) versija;
  • sprendimų sekos žemėlapių, kaip reaguoti sudėtingose situacijose, kad veiksmingai
  • atliepti mokinių ir tuo pačiu savo poreikius;
  • bendrystę su kolegomis mokytojais ir darbo komandoje įgūdžių. 

STEP-M susitikimai leido stabtelėti darbų maratone, išgirsti kolegų-mokytojų patirtis, pagalvoti, kaip geriau išnaudoti resursus ir su įkvėpimu grįžti pas ugdytinius. 

„Mokytojo knyga“ padeda išlaikyti grupėse įgytų įgūdžių tęstinumą ir tampa padrąsinimų šaltiniu.

Programa akredituota VDU Švietimo akademijos.

STEP-M programą baigusioms mokytojoms išduoti kvalifikacijos kėlimą patvirtinantys pažymėjimai. Grupės dalyvėms suteiktos tęstinės supervizijos.

 

STEP 0-5 programa. Tėvų grupė.

Įstaigoje vyko pozityvios tėvystės grupė, skirta tėvams, auginantiems vaikus nuo 1 iki 5 metų amžiaus. Grupė susitiko 9 kartus po 2 val. (viso 18 val.). Grupėje dalyvavo 11 tėvų .

Susitikimų metu dalyviai sužinojo:

  • Kaip suprasti vaiko elgesį;
  • Kokie psichologiniai-emociniai poreikiai būdingi tokio amžiaus vaikams. Kaip atpažinti, kad jie nepatenkinti;
  • Kodėl jausmai – svarbūs. Kaip kalbėti apie juos su vaiku. Kaip atliepti tiek savo, tiek vaiko emocijas;
  • Kaip draugauti su vaiku ir kurti ilgametį ryšį;
  • Kas yra netinkamas elgesys. Kaip į jį reaguoti, nubrėžti ribas, sudrausminti;
  • Kaip įtraukiant mažylį spręsti šeimoje kylančias problemas.

 Abi programas vedė įstaigos psichologė  Agnė Lingertaitienė.

Skip to content